15-go kwietnia br. zmienia się komunikacja wizualna mytaxi, w tym przede wszystkim logotyp firmy. Rebranding nie oznacza jednak zmian w jakości świadczonych usług. Firma mytaxi już od ubiegłego roku wpływa na zmianę polskiego rynku taksówek i wprowadza nowe standardy obsługi klientów, które, według opinii pasażerów i taksówkarzy, są na najwyższym światowym poziomie.
Bardziej personalne relacje
Mytaxi wyszło naprzeciw potrzebom rynku i stworzyło aplikację umożliwiającą bezpośrednie połączenie pomiędzy kierowcą a pasażerem. Dzięki niej kierowcy stają się niezależnymi przedsiębiorcami, a pasażerowie mogą zamawiać i obserwować dojazd taksówki w prosty sposób. Pasażer ma pełną kontrolę nad zamówieniem taksówki, która znajduje się w jego najbliższym zasięgu – co znacznie skraca czas oczekiwania. Ma możliwość zamówienia swojego ulubionego kierowcy, śledzi na żywo pozostały czas dojazdu i położenie swojej taksówki.
Nowy wymiar usług taksówkarskich
Mytaxi wprowadza na polski rynek nowe standardy funkcjonowania taksówek. Podobnie jak w innych krajach – Stanach, Niemczech, Hiszpanii – firma wywiera coraz większy wpływ na cały rynek taksówkarski i poziom świadczonych na nim usług. Dlaczego tak się dzieje? W mytaxi pasażer może po każdym kursie ocenić zarówno kierowcę, jak i stan jego samochodu, przyznając mu do pięciu gwiazdek. To nowość na naszym rynku.
Taksówkarzowi zależy na świadczeniu najwyższej jakości usług, gdyż zadowolony klient daje mu wyższe oceny i dzięki temu wzrasta wartość kierowcy na rynku, ma więcej zleceń, co przekłada się na lepsze zarobki – komentuje Krzysztof Urban, Dyrektor Zarządzający mytaxi. Co ważne, mytaxi oferuje pasażerom możliwość wyboru akceptowanej stawki za kilometr, przy czym pasażer zawsze ma pewność, że będzie wieziony przez kierowcę posiadającego licencję. Jednak bez względu na wysokość stawki jakość usługi zawsze pozostaje wysoka.
Przejrzyste zasady
Samym taksówkarzom mytaxi gwarantuje przede wszystkim niezależność i wolność – nie są już zdani tylko na centralę zamówień, a zatem nie jest wymagane, by płacili comiesięczny abonament i ponosili stałe koszty. W mytaxi tworzymy społeczność, do której coraz chętniej dołączają zarówno pasażerowie, jak i kierowcy. Kierowców traktujemy jako naszych partnerów, są zadowoleni z przejrzystych zasad współpracy dlatego biorą czynny udział w autopromocji usługi mytaxi – dodaje Krzysztof Urban.
Sukces mytaxi tkwi przede wszystkim w dopracowanej, intuicyjnej aplikacji oraz innowacyjnym systemie, który jest gwarancją przejrzystych zasad działania dla obydwu stron. Użytkownicy, poprzez logowanie do aplikacji oraz wystawianie ocen kierowcom sprawiają, że w tych relacjach nikt nie pozostaje anonimowy, co przynosi korzyści obu stronom korzystającym z aplikacji. Od dziś w logo mytaxi duża litera „T” zostanie zastąpiona znakiem „X”, symbolizującym człowieka wzywającego taksówkę. Znak “X” symbolizuje również skrzyżowanie dróg, natomiast pinezka głowę człowieka, a także wskazuje konkretne miejsce na skrzyżowaniu dróg. Globalna zmiana logotypu komunikacji wizualnej oznacza też swoiste odświeżenie wizerunku zorientowanej na rozwój firmy, która niezmiennie będzie dbać o dostarczanie usług na najwyższym poziomie, a przy okazji będzie wpływać na polepszenie jakości usług na całym polskim rynku taksówkarskim.