Myśleliście kiedyś o promowaniu swojej firmy w gazetach, bądź telewizji. Pewnie tak, lecz prawdopodobnie natknęliście się na jeden ogromny problem, a mianowicie fundusze.
30 sekundowy spot reklamowy w telewizji, jest to wydatek od tysiąca złotych (w godzinach w których tak naprawdę nikt nie ogląda telewizji) do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wydaje mi się że raczej żadna mała firma nie może pozwolić sobie na takie wydatki, a nawet jeśli to co im niby da jeden spot, na który wydadzą większość pieniędzy przeznaczonych na kampanie reklamową.

O wiele bardziej opłacalną metodą promocji firmy, jest stworzenie strony internetowej a następnie pozycjonowanie w google. Dlaczego? Ponieważ z internetu korzysta wcale nie mniej osób niż z telewizji, a osoby wchodzące na twoją stronę to tak naprawdę grupa docelowa, do której chcesz dotrzeć, a w telewizji odbiorcą jest każdy.

Warto dodać że pozycjonowanie strony w profesjonalnej firmie, będzie kosztować cię może trochę ponad tysiąc złotych miesięcznie, czyli o wiele mniej niż reklama w telewizji.

Zdjęcie: http://www.theatlantic.com/

Categorized in: