Consumer Electronics Show, czyli w skrócie CES, to jedne z największych targów poświęconych branży elektronicznej. Wśród wystawców pojawił się m.in. MyKronoz, w którego ofercie znalazł się jeden z kickstarterowych hitów 2017 r.: zegarek hybrydowy ZeTime.
Hybrydowy smartwatch łączy mechanizm tradycyjnego zegarka z kolorowym, dotykowym wyświetlaczem. ZeTime posiada m.in. pojemną baterię, która powinna wytrzymać do 30 dni bez ładowania. Prócz tego urządzenie pozwala także na mierzenie pulsu, liczby spalonych kalorii czy odbieranie połączeń.
![]()
![]()
![]()
![]()






Pomysł na połączenie cech klasycznego zegarka z nowoczesnym smartwatchem okazał się strzałem w dziesiątkę. Przez dwa miesiące trwania zbiórki na platformie Kickstarter, producent zebrał na swój projekt 6 milionów dolarów. Co ciekawe, MyKronoz jako minimalny cel ustalił kwotę… 50 000 dolarów.
Na CES 2018 MyKronoz prezentował ZeTime w wersjach Regular i Petite: oba modele różnią się przede wszystkim rozmiarami. W przypadku Regular szerokość koperty wynosi 44 mm, a szerokość paska 22 mm; przy ZeTime Petite wartości te wynoszą kolejno 39 mm i 18 mm. Co więcej, smartwatch posiada szeroką linię wymienialnych pasków i tarcz zegarka.
Zegarek hybrydowy ZeTime kosztuje około 899 zł. Produkt dostępny jest m.in. w sieci marketów Media Markt i Saturn.
Źródło: Entrymedia, MyKronoz
