Słowo parkowanie kojarzy się zatrzymaniem samochodu w odpowiedni sposób i we właściwym miejscu. Parkowanie domen to nowe zjawisko. Zdarza się, że domeny leżą bezczynnie i nie zarabiają. Parkowanie pozwala na wykorzystanie nieużywanego adresu i polega na umieszczeniu pod danym adresem linków, za które otrzymamy wynagrodzenie. Musimy określić zakres tematyczny wyświetlanych reklam, tak, aby pasował do zawartości domeny internetowej. Wpływy z parkowania domen są różne i zależą od tematyki domeny. Najwięcej zarabia się na parkowaniu domen dotyczących nieruchomości, kredytów. Klikanie linków na domenach edukacyjnych i muzycznych nie przynosi sporych zysków. Ważny jest wybór odpowiednich słów kluczowych, które muszą wiązać się z tematyką parkowanej domeny. Nie wolno w sposób sztuczny zwiększać liczby odsłon, np poprzez kliknięcie w reklamy banerowe. Wszystkie odsłony adresów podpiętych do parkingu muszą naturalne,np wpisane bezpośrednio w przeglądarkę lub wejścia pomyłkowe, związane np z błędnym wpisaniem adresu.
Możliwości prowadzenia biznesu dzięki domenom internetowym jest całkiem sporo, wybór należy do użytkownika. Zaletą biznesu domenowego jest niski koszt przystąpienia i spore zyski. Nie bez znaczenia jest fakt, że biznes związany z domenami nie wymaga poświęcenia dużej ilości czasu, można go łączyć z drugą pracą, czy wychowaniem dzieci. Zarobić może każdy niezależnie od stanu zdrowia, poziomu wykształcenia, wieku, czy miejsca zamieszkania. To biznes w pełni demokratyczny, w którym nie spotkamy się z dyskryminacją.
Zdjęcie: http://www.lovethetime.com/wp-content/uploads/parking-domain.jpg